Monday, November 3, 2008

SAD...

today i hope to post up something,but i can't manage to do so...really feel disappointed...someone can tell me how to do?what should do?
what actually he want?
he always make me confuse...i think 1 day...i will put down the feeling that i hv...
juz bcoz he dun appreciate at all...i am nothing to him...

1 comment:

jack said...

看到你这样写。好担心你。都不知你最近发生什么了。。。我看你的部落格才懂。我们已经很久没一起聊天了。大家都好像很忙似的。不,应该是我很忙才对。你在部落格写下你的点点滴滴,我才懂你到底怎样了。对不起,我都没跟你联络很久了,没有好好的关心你。希望你每一天都过得好好的,开开心心的。。。不要忘了我这个老朋友哦。。。嘻嘻。。。要好好加油。。。好好照顾自己。。。也要告诉我到底你最近怎样了。。。muaks。。。再跟你联络。